خدایا..!

  به دلم بیاموز که به هنگام تنهایی ودلتنگی تنها تو را بهانه کند...

خدایا..!

 از تو هیچ نمی خواهم فقط زین پس به جای قلب پر احساسم ؛

سنگی درون سینه ام بگذار...



یک وقتهایی احساس می کنم که باید باور کنم ، این تاریکی تلخ  را ......

یک وقتهایی احساس می کنم که زمان برایم متوقف شده ،
 انگار  که هیچ  چیز

نمی خواهد تغییر کند ، گرچه تغییر می کند اما تغییراتی که
 
بیشتر دلم رامی سوزاند...

دلم از دست آدمهای زندگیم خیلی گرفته ، کاش می فهمیدند چقدر
 
دلم آتش می گیرد از حرفهایشان ، کارهایشان ......

یک وقتهایی حتی از خودم هم خسته می شوم ، همیشه می گویم
 
درست می شود، همیشه می گویم صبر داشته باش ، اندکی صبر سحر نزدیک است ...

و اکنون خودم از تو می پرسم ای مهربانترین ، سحر کجاست ؟

می دانم ، خوب می دانم لحظاتی که نزدیک سحریم خیلی کند و
 
آرام می گذرند ، اما انگار زمان اینجا متوقف شده ....

می گذرد اما شرایط سخت تر می شود .

 نمی دانم چگونه است که تا احساس می کنی روال زندگیت دارد
 
می افتد در راه هموار؛ ناگهان اتفاقی می افتد و همه چیز را

برهم می زند ........چقدر این روزها تنهایم ، روزگار غریبیست

نازنین ...

گاهی دلم می خواست من هم می توانستم مثل همه آدمهایی شوم
 
که شکستن دل دیگری برایشان به راحتی آب خوردن است ...

تا حالا شده دلت برای دل خودت بسوزد ، این روزها دلم برای
 
دل خودم می سوزد......

خداوندا می دانم ، تو هستی ، همیشه ، همه جا و تنها و تنها
 
یاد تو بوده که امیدم داده برای ادامه دادن ، برای نهراسیدن و  واندادن ....

پس نگذار سوسوی فانوس امید خانه تاریک دلم هم خاموش

شود ......





اکنون؛ نهال گردو

آنقدر قد کشیده

تا بابتِ آن قلبِ تیرخورده ای

که کـَـنـده ام؛

ریشخندم کُـنـد.


نظرات 6 + ارسال نظر
اشکمهرکوچولو سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.ashkmehr.blogsky.com

سلام ٬ امیدوارم خوب باشین ٬ وبلاگ زیبایی دارین ٬ نوشتتون زیبا بود ٬*** خدایا عشق را در قلبم ریشه دار کن تا همیشه عاشقت باشم *** ٬ پیش منم بیاین ٬ در پناه آسمان ... bye bye honey

گویا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.gooya2.persianblog.com

سلام دوست خوب.وبلاگتون رو خوندم هم متنها جالب بود هم عکسها.اما چرا بازدید کننده از وبلاگ شما برای کلیک کردن روی عکس باید لرزش و...ببینه.درسته این وبلاگ شماست و شما دوست ندارید کسی از عکس هاتون استفاده کنه .فکر می کنم همون پیام شیطونی نکن کافی باشه.موفق باشید

ترانه سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:43 ب.ظ http://taranejoon.blogsky.com

salam doste khobam weblaget ghashang bood be manam sar bezan va vasam nazar bede mamnoon misham rasti ba tabadole link che torin?age maieli kodeta vasam comant bezar kod eman ra ham khodet gharar bede vaghti omadam dobare behat sar bezanam mibinam mamnoon comantama khondi daste ali yaretoon khodanegahdaretoon

پیرفرزانه چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:50 ق.ظ http://pirefarzaaneh.blogsky.com

سلام.ممنون. آره دیکه منم توش موندم!

فرشید چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.shahinshahresf.blogfa.com

سلام. وب قشنگی داری. به نیازمندیهای شاهین شهر هم سر بزن و جایزه ببر

شاهد یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:16 ق.ظ

وای بر دل تو ای نازنین که از دست دوستان و اطرافیانت بستوه آمدی . کاش آنچه از دل زیبایت بیرون می آید . گوش شنوایی داشته باشد.
امیدوارم شنوای سخنان زیبای شما باشم
بیشتر بهتون سر می زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد