عشق از نگاه کودکان

وقتی کسی شما را عاشقانه دوست میدارد شیوه بیان اسم شما در صدای او متفاوت است. و تو میدانی که نامت در لبهای او ایمن است.

عشق یعنی آن هنگامی که برای خوردن غذا با کسی بیرون میروی و بیشتر چیپس خود را به او میدهی بدون اینکه توقعی متقابل داشته باشی


عشق یعنی آن زمانی که مامان برای بابا قهوه درست میکند و برای اطمیناتن از خوبی طعمش مقداری از آن را میچشد.

عشق یعنی آن زمانیکه که مامان بهترین تکه مرغ را برای بابا میگذارد.

عشق آن چیزی است که در اوج خستگی لبخند را به لبانت می آورد.

دلتنگی

 

چقدراحساس دلتنگی می کنم

چه دلتنگی غریبی...

کاش بودی...

چقدر بهت نیاز دارم

کاش مامان همین الان پیشم بودی...

دلم برای دستهای مهربونت تنگ...

دلم برای تموم خوبیهات تنگ...

دلم برای صدای گرمت تنگ...

ذلم برای خوردن یه چایی  با  تو تنگ...

دلم برای گفتن مامانی تنگ...

دلم برای حرف زدن با تو تنگ...

دلم برای خندیدنات تنگ...

دلم برای همه روزای با تو بودن تنگ...

چه لذتی داشت شب اخری که می خواستی بری تا  صبح موهامو نوازش کردی

کاش همین الان پیشم بودی...

خدایا دارم خفه میشم...

امروز ۶ روزه که رفته

ولی اندازه ۶۰۰۰ سال دلتنگشم

خدایا...

...

دعا می کنم خیلی سفر خوبی داشته باشی و  زود برگردی

مامان خیلی خیلی ... دوستت دارم. 

حرف دل

زیباترین حرفت را بگو

شکنجه پنهان سکوتت را آشکار کن 

و هراس مدار از آنکه بگویند

ترانه ای بیهوده می خوانی

 

 

سلام به همه دوستان